kontajner-58

Jarný showroom podporil domácich dizajnérov

S jarou a teplejším počasím prichádza prirodzená otázka: „Čo na seba?“. Máme chuť na zmenu, oživenie vizuálnych vnemov, pocitov. V tejto otázke sa skrýva podstata idey Jarných dizajnových nákupov v Kontajneri Riviera. Navyše, toto podujatie neriešilo len praktickú časť otázky, ale ponúklo možnosť podporiť domácu a lokálnu módnu scénu. Návštevníci  vyslali  správu o sebe, že im záleží na tom, čo majú oblečené a kto modely vyrába. Jednoduchý príbeh – od autorského nápadu až po poslednú nitku, či dokonca miesto a spôsob nákupu modelu.

kontajner-56   kontajner-48

O jarných dizajnérskych nákupoch:

Slovak Fashion Council v spolupráci s českým dizajnovým konceptom Czech Labels & Friends a portálom FashionMap.sk/.cz zorganizovali v poradí druhé predajné podujatie v Bratislave, Na Riviére. Ponúkli tak slovenský a český módny dizajn priamo na predaj v tejto unikátnej forme s exkluzívnym obsahom. Ponuka bola rozšírená aj o doplnky a lokálnu prírodnú kozmetiku či umelecké fotografie. Architektonický koncept kaviarne vytvorenej z lodných kontajnerov priamo na „výletnom“ mieste Karlovej Vsi – Na Riviére dopĺňa ideu, že dizajn nemusí byť iba na typických adresách centra mesta.

kontajner-28   kontajner-20

O dizajnéroch:

V showroome mohli zákazníci a podporovatelia domácej módnej scény vidieť a nakúpiť kolekcie od týchto značiek:

Lenka Sršňová

Puojd (Michaela Bednárová)

Odivi

Soolista

Uashmama

Dana Kleinert

Šárka Bosáková

Miro Sabo

Mylo

La Formela

capo

tikoki

a ďalší.

…spolu 19 značiek.

kontajner-2   kontajner-70

Význam showroomu:

Jarné dizajnové nákupy mali formu showroomu. Znamená to, že toto podujatie prezentuje a prináša kolekcie návrhárov a značiek, ktoré nie je možné kúpiť bežne v našich obchodných centrách. Showroom je teda výnimočná možnosť pre návrhárov prísť so svojimi kolekciami priamo medzi zákazníkov. A záujemcovia o dizajnérsku a originálnu módu majú tak možnosť vidieť a najmä aj odskúšať si tieto dizajnérske modely. Rovnako zaujímavé je vidieť aj ceny a kvalitu materiálov a prevedenia. Príjemným bonusom je príležitosť stretnúť sa s návrhárom osobne a možno aj vymyslieť nejaký model na mieru.

Časovo limitovaný predajný event je aj vysoko efektívnou možnosťou pre samotného návrhára, ktorý nemusí mať vlastnú predajňu a takýmto spôsobom sa dostane priamo k ľuďom a môže predávať svoje modely. Možno aj získavať objednávky na ďalšie. Suma sumárum: showroom je výnimočnou príležitosťou pre návrhára aj zákazníka, pretože prostredníctvom módy podporuje zdravý biznis a zároveň kultúrne prostredie.

kontajner-17   kontajner-43

 

Do budúcna:

Showroom s dizajnérskou domácou módou si, zdá sa, našiel svoje obľúbené miesto. „Chceme ľudí naučiť, že pravidelne budú môcť nájsť našu módu na rovnakej adrese. Aby s ňou mohli rátať a jej tvorcovia s nimi ako vernými zákazníkmi,“ hovorí Dana Kleinert, riaditeľka SFC.

 

 

Foto story z Jarných dizajnérskych showroomov fotila Jarka Črepová: